NKP - Vissza a főoldalra

MNKP panaszkezelési eljárási rend

Az MNKP eljárását multinacionális vállalat magyarországi tevékenységével vagy magyar multinacionális vállalat külföldi tevékenységével kapcsolatban lehet kezdeményezni az Irányelvek egy vagy több pontjának feltételezett megsértése esetén a Magyar Nemzeti Kapcsolattartó Pontnál.

Az MNKP eljárása a panasz benyújtásával indul, és - összhangban az Irányelvek Eljárási iránymutatásával - három szakaszból áll, ezek:

  1. előzetes értékelés,
  2. segítségnyújtás a felek részére a felmerült problémák megoldása érdekében,
  3. a panaszkezelés lezárása.

Bővebb információért kérjük, kattintson az alább található "MNKP panaszkezelési eljárási rend" pdf linkre vagy a Panaszkezelés menüpontra.

MNKP panaszkezelési eljárási rend (pdf)